Sunday, October 2, 2011

Senarai ramuan

Cake coklat:

2 cawan gula
1-3/4 cawan semua tujuan-tepung
3 / 4 cawan Hershey'S Koko
1-1/2 sudu teh baking powder
1-1/2 sudu teh baking soda
1 sudu teh garam
2 biji telur
1 cawan susu
Sayur-sayuran 1 / 2 cawan minyak
2 sudu teh ekstrak vanila
1 cawan air mendidih

Chocolate Buttercream:

1 1 / 3 c. (22 SDM.) Masin mentega, dilembutkan
2 / 3 c. memendekkan (seperti Crisco)
6 ons. coklat tanpa gula, dicairkan dan disejukkan untuk datang menggoda bilik.
2 tsp. ekstrak vanila
1/4-1/2 c. susu berat / sebat krim, krim ringan, separuh dan separuh atau seluruh
£ 2. (8 c.) gula serbuk
1-4 tbs. sirap jagung

Nota untuk video:
Sesetengah orang menggunakan kertas minyak ke garisan bahagian bawah kuali mereka, tetapi saya sentiasa menggunakan kertas lilin. Kek atas sebab-sebab tertentu SENTIASA melekat ke bawah, betul-betul di tengah-tengah, tidak kira bagaimana baik saya gris kuali. Kertas lilin menyimpan ini daripada berlaku.
Anda benar-benar tidak perlu menapis untuk membuat kek ini lembut atau kembang, tetapi saya cenderung untuk mempunyai ketulan dari tepung, atau serbuk koko, kadang-kadang malah gula.
I LOVE botol gula-gula tersebut, saya menggunakan mereka untuk sirap jagung, minyak dan cuka, tidak menitis, ia indah! Dan ya tentu saja, mereka semua dilabel supaya kekeliruan tidak: D
Saya telah menggunakan kopi di tempat air panas dengan beberapa keputusan yang BENAR-BENAR lazat. Saya cadangkan kopi berperisa, sesuatu yang akan melengkapkan coklat. Dan sebenarnya, sebahagian cecair panas mengapa saya suka melakukannya dengan tangan, kadang-kadang saya akan menggunakan pengadun sehingga tahap tersebut, jika tidak ia percikan keluar.
Untuk mencairkan coklat saya meletakkan mangkuk kaca (anda juga boleh menggunakan logam) lebih sedikit periuk dengan air di dalamnya, biarkan air mendidih, kemudian haba ke bawah. Anda tidak mahu biarkan mendidih air di haba yang benar-benar tinggi, maka peluang stim masuk ke coklat anda. Lebur coklat menyita apabila ia datang ke dalam hubungan dengan air. Juga jangan biarkan masa lalu bilik coklat menggoda sejuk anda, anda akan berakhir ketulan wih coklat buttercream anda. Saya sebenarnya telah berlaku kepada saya sehingga sekarang saya tuangkan dalam semasa ia anak lelaki hangat.
Saya yang sebenarnya digunakan di 1 / 2 dan 1 / 2 sebagai cecair saya, tetapi anda boleh menggunakan krim yang berat / sebat, krim ringan atau susu penuh, hanya memerhatikan konsisten anda.

No comments:

Post a Comment